I'm dancing like I am the only one (part 2)

Här kommer den spännande fortsättningen.. (ne, men den kommer ändå)

så börjr vi träningen och ställer oss på typ fyra led.och börjar motions träna lite. efter typ 20 min så ska vi typ köra sparkar,slag och lite svep. Det gick rätt så bra (thaha, jag ramlade 2-3 g när vi gjorde svep..). sen skulle vi typ träna två oh två, jag ber (´guud snäälla, snällaa´), att jag får träna me honom.. gissa vem jag får träna me.. Jo en av dom där killarna som stog där och såg ut som idioter..
Jag fick faan sämsta personen i hela salen, skulle faan häldre tränat med en apa..
Jag var tvungen att träna med han hela fcking träningen (aa men när man skulle fajta med sin partner..eeuuy)
faan asså, man är ju barfota och man skulle träna på sparkar och jag var tvungen att försvara mej med händerna. Och han... va faan va det han gjorde.. Han gjorde nån slags syko rörelse och sparkade mej.. Jag försökte '' Jag tror int man ska sparka varan direkt, för tränaren (kommer int ihåg va han heter) vissade i att man skulle sparka i luften''  Han fortsatte sparka mej, och såklart jag backade, Han bara '' men backa inte''.
jag '' men sparka mej int då'' (schit asså hur trög får man va..?)
sen sa tränan '' bra jobbat. tacka eran partner. och vila (3 sek typ).
jag tänkte ' aldrig att jag tackar den idiot till människa som står framför mej'..
Tränan går exakt bakom mej när vi skulle tacka varann, sååå jag måste göra det ''tteesh'' (kommer absålut int ihåg vad det heter..)
iaf, sen skulle vi ställa oss på våra platser i dom leden, och jag stog typ längst bak vid två andra tjejer (dom var typ 17-18), och när sötsen kom så sa dom '' omg va snygg, bara han var några år äldre.''
jag tänkte 'omg, shit va snygg, måste snacka me honom..'
tbx efter vi hade ställt upp igen så skulle vi träna på allt i ett (typ), och lyssna nu han vände sej om (han stog längst fram i en annan rad) och jag kollade in i speglarna och såg att han vände sej om, och log och vinkade så där litet t mej <3 'iiie så söt' omg jag smälter för honom ^^
sen hade vi mer konditons träning, och efter det så skulle man gå till sina partners.. och träna slag.
Det ända sm var bra med att jag fick gå bort och ställa mej där, var att jag stog breve sötisen. Han tränade med en kille. Han och den där killen började snacka :
andra killen-'' så va var det för posion du hade? du var vell 97a?..''
sötisen-'' ne, jag e 98a. och jag är back. va e du?''
andra killen-'' 97a.''

Och jag tänkte 'omg, perfekt, perfekt perfekt!!'
för er som int visste jag var back (men slutade nyss, gick i hammarby) och jag är en stolt 98.
Sen skulle vi tbx t våra platser igen, och när jag skulle gå tbx så sa sötisen- ''visst hette du Miranda..??''
jag undrade hur han visste vad jag heter.. jag kom på att tränan kom fram och sa t mej att jag gjorde korekta sparkar.. tehe jag vet, jag korrekta sparkar..
Aa iaf, jag svarade -'' Aaa..'' han ba '' fint namn, du är rätt så bra. e du säker på att du inte har gått här förut..''
jag-'' tehe, ne. men du har väl gått här förut?''
han-'' hehe, aa..''

sen så hade alla gått tbx t sina platser, jag me.
och så körde vi do tio sista minuterna med lite sparkar och massa stresching.
så sa vi tiee (eller nåt), och så hade vi slutat, då så gick jag och hämtade min väska och min jacka som låg inne i salen. och breve mej kommer min sötis, och hans pappa står och väntar på honom, och dom börjar prata typ
hans pa-'' kändes det bättre den här gången?''
sotis-'' ne, va tror du...''
..
Jag lyssnade ju inte på allt dom prata om, men det lät inte som om han kunde fortsätta.. :(
sen så gick hans pappa före, och han skulle hämta sin väska och jag började gå sakta up för trappan och så sa han '' ha det bra Miranda..''
faan va söt asså..
jag-'' tack, dsm.. <3''
sen så stack jag t tunnelbanan och märkte att jag hade grymt ont i svanskotan/ryggen. Jag gick som en kärring. jag ringde och pratade med gullisen Linda resten av resan.vi pratade om så mycke, jag satt och as garva lite då och då. Det va så roligt att prata med (Dej) Linda att jag åkte förbi där jag skulle av.. thaaha.. Li börja garva när ja sa att jag åkte förbi hemmet..

För er som inte vet heter jag Miranda i förnamn, och Desirée i andra namn.

Sen kom jag iaf hem och dushade och tog ett varmt bad
(badet hjälpte tyver int min rygg ett dug)
idag mår jag srymt illa och 6-9 ska ha presentation i dag. Men det verkar som jag får vara hemma från den med.. :(
(Förlåt Ruth) <3
Ha det bra Bloggen

Desié

Kommentarer
Postat av: Astrid H.

re; tack så jätte mycket !! :D

2011-01-25 @ 16:14:15
URL: http://oneofthekind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0