I'm dancing like I am the only one

tceei
vi skulle såga nåt liknande på träningen idag. och jag kommer aldrig gå tbx dit punkt slut.
ska berätta varför, oky jag gör de ändå.
jo exakt när jag kom in i tränings salen så var det typ 16-18 åringar, oh så kommer jag där.. iaf det finns två killar typ i min ålder. och jag spottar på ena iaf (vänta jag kommer dit). sen typ nån minut innan vi ska börja shaoulin träningen så kommer det snyggaste killen in genom ingången t tränings salen (t my hart..)
Han har mörkbrunt hår, hål i ena örat (diamant), han e typ lika kort som jag..han har typ muskler.
aa, och så börjr vi träningen och jag ber att jag får träna me honom.. gissa vem jag får träna me.. Jo en av dom där killarna som stog där och såg ut som idioter..

jag berättar mer imon har typ panik,för jag har inget batteri,så den kan somna när som helst (jag hittar int laddaren..)

sov gott med er söötisar <3


Kommentarer
Postat av: e

sv: vad gullig d är jag mår bra sjd? du är sjukt söt d med <3

2011-01-25 @ 06:32:17
URL: http://edinaderviseviic.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

så söt bild :D

2011-01-25 @ 09:25:00
URL: http://linn-lay.se
Postat av: Raya

åh raya due så rolig x) thehe nu älsk du justin <3



håppas du mår bättre, och ha det roligt <3



kramar Mimoot <3



sv: taaaaack sötissss,<3<3

Gööööööllig bild <3

2011-01-25 @ 12:26:36
URL: http://rayaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0